Henter data ...

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value kursus. DSV. 15900 kr. + moms

Kort navn:

Varighed:


RING 70 23 26 50 eller send en mail og få uforpligtende informationer om, hvor kurset udbydes, datoer, priser og en status på, om kurset har deltagere nok til at det bliver gennemført.

Udbydes kurset ikke i oversigten til højre, så kontakt os endelig for ny dato.

Kursets formål er at guide IT-organisationer og deres kunder, brugere, leverandører og partnere igennem de principper og practices, som er forudsætningen for værdiskabelse. Det fokuserer på konvertering af efterspørgsel til værdi via IT-understøttede services.

 

   

Vores ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value kursus gennemgår de vigtigste aspekter af kunderejsen: Dens formål, interessenternes hensigter, touchpoints og service interaktioner, design og mapping af kunderejser og måling og forbedring af kunderejser.

Kunderejsens vigtigste trin bliver gennemgået med fokus på følgende trin:

  • Explore, engage, offer, agree

  • Onboard, co-create, realize

Om ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Undervisningen er på dansk, mens kursusmaterialer og eksamen er på engelsk.

Kurset bygger på en vekselvirkning mellem teori, opgaveløsning og gruppearbejde.

Kurset er intensivt, og deltagerne bør afsætte tid til hjemmearbejde under kurset.

Kurset indeholder den officielle manual, kursusmaterialer samt certificering


Eksamen & certificering

Eksamen tages online efter kurset og er en "closed book" eksamen.

Du har 75 minutter til at gennemfører eksamen.

Ved beståelse opnår du et ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certifikat.

Bemærk: Eksamen er elektronisk. Husk derfor at medbringe en laptop. Du kan ikke anvende tablet/iPad.

Dit udbytte

  • ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certificering

  • Kurset giver deltagerne nogle faste rammer, som man kan tage til sig, og som man kan tilpasse til sine egne behov.

  • Deltagerne introduceres til de vigtigste trin på kunderejsen, og den guider deltagerne i, hvordan de skaber den mest værdifulde kunderejse.

Hvem er målgruppen?

  • Relationship -, customer experience (CX) - og account managers

  • Customer experience (CX)/user experience (UX) designere

  • Service delivery -, service desk - og service level managers

  • Enterprise - og service og solution arkitekter

  • Product ejere

  • Marketing -, project – og portfolio managers

  • Supplier relationship -, vendor -, contract managers

Kurset er meget intensivt og du skal forvente en del forberedelse før kurset samt flere timers hjemmearbejde mellem kursusdagene.

https://www.westergaard.dk/kurser/kursusbeskrivelse/itil-drive-stakeholder-value

Kursusdatoer