RING 70 23 26 50 eller send en mail og få uforpligtende informationer om, hvor kurset udbydes, datoer, priser og en status på, om kurset har deltagere nok til at det bliver gennemført.
Udbydes kurset ikke i oversigten til højre, så kontakt os endelig for ny dato.
Nøglekunder er afgørende for enhver virksomheds succes, da disse kunder ofte står for størstedelen af virksomhedens omsætning. Key Account Management og Key Account Development er overskrifterne på en vigtig begrebsverden. Som virksomhed er det vigtigt at have den rette strategi for virksomhedens vigtigste kunder. De sælgere der har ansvaret og arbejder med disse, skal være korrekt klædt på, så de er i stand til at udvikle og fastholde værdifulde relationer til nøglekunder, og også påvirke de rigtige personer på rette tid og sted. Key Account Management og Key Account Development skal sikre virksomhedens omsætning og udviklingspotentiale på udvalgte kunder.
Målgruppe
Personer som beskæftiger sig med relationssalg i komplekse salgsforløb, hvor det er afgørende for succes, at Key Account Manageren har et grundigt kendskab til kundens organisation og forretningsopbygning.
Du vil blive trænet i en systematisk metode til at bearbejde dine største kunder og kundemner, og herunder blive bedre til at udarbejde kundeplaner, kundeanalyser og identificere de formelle og uformelle beslutningstagere. Desuden vil du videreudvikle dine individuelle evner inden for salg til dine key accounts.
Virksomheden får en sælger, der:
Kurset lægger stor vægt på deltagerinvolvering, og vil være en god blanding af teoriindlæg fra instruktøren, erfaringsudveksling, cases og øvelser. Kurset underbygges af et omfattende kompendiemateriale, som bruges både under og efter kurset.
Indhold
Kurset afholdes som eksternatkursus over 3 dage. Der undervises på følgende tidspunkter:
1. dag kl. 09:00 - kl. 16:30
2. dag kl. 09:00 - kl. 16:30
3. dag kl. 09:00 - kl. 15:00
Forbehold for ændringer efter publisering