RING 70 23 26 50 eller send en mail og få uforpligtende informationer om, hvor kurset udbydes, datoer, priser og en status på, om kurset har deltagere nok til at det bliver gennemført.
Udbydes kurset ikke i oversigten til højre, så kontakt os endelig for ny dato.
Du har 10 sekunder til at komme over dørtærsklen...
Din instruktør har ringet Canvas siden 1992 og ELSKER DET
At ringe Canvas / Kanvas er at ringe til mennesker, som du ikke kender og de kender ikke dig og måske EJ det firma, som du repræsenterer.
Det handler om respekt
Respekt for tid
Respekt for mennesker
Det handler om at have et produkt, som du kan stå inde for
Hvordan kan dit produkt/ydelse skabe en god forskel for din fremtidige kunde relation ?
Hvordan er du kreativ med hensyn til at finde dem, som du bør kontakte
Hvordan prioriterer du, hvem, som du ringer til ?
Hvordan laver du en "kom godt i gang" menu til hvad du skal huske at nævne ?
Hvorfor skal du holde din mund ?
HV- spørgsmål - hvorfor skal du bruge dem med måde ?
Hvorfor skal du blive bedre til at lytte og hvorfor kan det være så svært ?
Det handler om tillid
Du skal ikke være en "kanonsælger", men opbygge tillid til dig og dit produkt/ydelse
Du skal kunne stå inde for dit produkt - lær det at kende.
Kan du ikke stå inde for dit produkt - så find et andet job (det er et andet kursus)
Fokus på øvelser.
Få beskrivelse tilsendt :-)
Kontakt mig - hvis du vil vide mere...
Få beskrivelse tilsendt