RING 70 23 26 50 eller send en mail og få uforpligtende informationer om, hvor kurset udbydes, datoer, priser og en status på, om kurset har deltagere nok til at det bliver gennemført.
Udbydes kurset ikke i oversigten til højre, så kontakt os endelig for ny dato.
Lær at håndtere kunderelationer med stor sikkerhed og professionel præcision
Flere og flere virksomheder har set værdien i, at medarbejdere med kundekontakt er salgsorienterede og kan skabe mersalg. Men for ikke-sælgere er det en personlig udfordring. På dette salgskursus for ikke-sælgere får du enkle værktøjer til at overkomme barriererne og til at sælge på kundernes præmisser.
På dette kursus lærer du at:
udvikle din egen salgsstil
tage kontakt til kunden
håndtere kundernes indvendinger
målrette dit salg efter kundens behov
lave mersalg
træde i karakter som sælger
skabe en målrettet og behaglig samtale
håndtere besværlige kunder og samtaler
skabe profitable og holdbare kunderelationer
planlægge dit salg og mål.
Det er vigtigt, at du har modet til at sælge. For mange kan det virke skræmmende at skulle henvende sig til en kunde. På vores kursus i salgstræning for ikke-sælgere får du de grundlæggende teknikker, der giver dig den sikkerhed, du har brug for. Du lærer at åbne samtalen og skabe kontakt til kunden, så du kan komme godt fra start med dit salg.
Med kurset i salgstræning får du værktøjerne til at indgå i en behagelig og optimal dialog med kunden. For når først du mestrer samtalen, kommer salget naturligt. Du lærer at identificere og forstå kundens behov, så du kan målrette dit salg efter den enkelte kunde og samtidig yde god kundeservice. Efter kurset vil du med din nye viden være i stand til at opbygge stærke profitable kunderelationer – til fordel for både kunden, dig selv og din arbejdsgiver.
Allerede på kurset bliver dine nye evner sat på prøve. På vores kursus vil du indgå i gruppetræning, hvor du lærer at anvende dine nye egenskaber, og hvor du automatisk udvider din værktøjskasse. Du vil løbende modtage konstruktiv kritik fra dine medkursister og ikke mindst feedback fra din underviser. Alle hjælper hinanden med at blive klogere.
Kurset har en praktisk tilgang og veksler mellem undervisning og træning. Efter kurset vil du komme hjem med en udvidet værktøjskasse, så du kan føre dine nye færdigheder ud i livet. Sammen laver vi en personlig handlingsplan, som du kan tage med hjem og bruge til gavn for hele virksomheden
Jette er en dedikeret og erfaren underviser og konsulent inden for kommunikation, coaching, kundeservice, salg og personlig udvikling.
Gennem de sidste mange år har hun arbejdet som konsulent og underviser med fokus på udvikling af virksomheder, teams og enkeltpersoner. Hun er oprindeligt udlært inden for detailbranchen og har videreuddannet sig inden for coaching, ledelse, pædagogik og didaktik. Hun er desuden certificeret life og business coach og certificeret i profilværktøjerne DiSC og Garuda.
Jette er en meget nærværende og passioneret underviser, som brænder for at skabe udvikling og formidle viden, værktøjer og indsigter til andre - på en måde, der skaber mening og værdi for den enkelte.
Vores kursus er for dig, der arbejder uden for salgsafdelingen, men stadig er i direkte kontakt med kunderne. Det er for dig, der stræber efter at optimere dine kunders køb og tilfredshed. Og for dig der ikke længere har lyst til at halte bagefter, når det kommer til vigtige salgsteknikker.
Forbehold for ændringer efter publishering